Woord in beeld - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marlien en Eric - WaarBenJij.nu Woord in beeld - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marlien en Eric - WaarBenJij.nu

Woord in beeld

Blijf op de hoogte en volg Marlien en Eric

27 Augustus 2012 | Nederland, Zwolle

Alweer bijna een week thuis.
Eric alweer een werkdag achter de rug.
En morgen mag ik alweer aan het werk.
Die drie weken zijn voorbij gevlogen. Ik weet nog hoe ik er naar uit keek. Even helemaal weg. Andere omgeving, andere mensen. Alles anders.
Maar met deze reiservaring achter de rug zal het ook weer anders zijn dan voor onze vakantie. Dat is het mooie van ervaren en beleven. Het zorgt ervoor dat elk afgelopen dag je een nieuwe ervaring geeft voor wat de volgende dag komen gaat.
Goed, genoeg filosofisch geklets. Ik stuur dit verslagje om jullie te laten weten dat ik een groot deel van de foto's bij de reisverslagen heb geplaatst. Misschien wel leuk om te kijken of je eigen beeld past bij het beeldmateriaal dat wij gemaakt hebben. Misschien staat het nog wat door elkaar, maar het geef in elk geval een indruk.

Groetjes, Eric en Marlien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlien en Eric

Wij, Eric en Marlien, gaan deze zomer terug naar de Balkan voor een vakantie van twee tot drie weken. Ik schrijf 'terug', omdat we er al vaker zijn geweest. Drie jaar geleden voor het eerst samen. Daarvoor was Eric er in de jaren negentig al, maar dan in een andere hoedanigheid. "Wat trekt jullie zo aan de Balkan?", vroeg mijn oudste broer laatst. Goeie vraag. Het onontdekte land, buiten de gebaande paden gaan, de spanning opzoeken. Landen met heel veel historie. Van eeuwen terug, tot heel recent. Landen ook met veel verschillende culturen. Waar torenhoge minaretten boven de stad uitsteken en waar prachtig orthodoxe kerken te zien zijn. Waar de natuur nog ongerept is en de steden modern en statig. We zullen zien wat en waar de Balkan ons deze keer brengt. Mensen zeggen wel eens dat je nooit twee keer naar dezelfde plek moet gaan, omdat het verrassende er dan af is. Daarom eerst Servie ontdekken en eenmaal daar laten we ons leiden door de Balkan.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 2644
Totaal aantal bezoekers 23605

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: