Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marlien en Eric - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marlien en Eric - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Drie weken Balkan.
Belgrado, Sarajevo, Budva en Dubrovnick staan in elk geval op ons verlanglijstje. Voor de rest laten we ons leiden door de Balkan.

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2012

Woord in beeld

22 Augustus 2012

Bihac, Kroatie, Istrie en Zwolle in 3 dagen

18 Augustus 2012

rondje midden Bosnie

17 Augustus 2012

Jajce, midden in Bosnie

16 Augustus 2012

Regen, donder en bliksem
Marlien en Eric

Wij, Eric en Marlien, gaan deze zomer terug naar de Balkan voor een vakantie van twee tot drie weken. Ik schrijf 'terug', omdat we er al vaker zijn geweest. Drie jaar geleden voor het eerst samen. Daarvoor was Eric er in de jaren negentig al, maar dan in een andere hoedanigheid. "Wat trekt jullie zo aan de Balkan?", vroeg mijn oudste broer laatst. Goeie vraag. Het onontdekte land, buiten de gebaande paden gaan, de spanning opzoeken. Landen met heel veel historie. Van eeuwen terug, tot heel recent. Landen ook met veel verschillende culturen. Waar torenhoge minaretten boven de stad uitsteken en waar prachtig orthodoxe kerken te zien zijn. Waar de natuur nog ongerept is en de steden modern en statig. We zullen zien wat en waar de Balkan ons deze keer brengt. Mensen zeggen wel eens dat je nooit twee keer naar dezelfde plek moet gaan, omdat het verrassende er dan af is. Daarom eerst Servie ontdekken en eenmaal daar laten we ons leiden door de Balkan.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23605

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: